• 로그인
  • 구독하기
세계옥외광고협회 한국 공식 사이트ㅣ글로벌 옥외광고 뉴스레터 옥뉴스

Ballantine's, Booking Innovative New Digital Media at Incheon Airport.

이현
이현
- 1분 걸림

In a bold move to revolutionize advertising at Seoul Incheon Airport, Ballantine's has booked groundbreaking NEW Digital Media set to redefine the landscape of commercial messaging within the bustling transit hub airport in Asia.


The newly installed digital media platforms, strategically placed to cover both the east and west sides of the Duty Free area in Terminal 1, promise unparalleled visibility and engagement for brands seeking to captivate the attention of travelers from all corners of the globe.

As travelers navigate through the Duty Free area, they will be met with dynamic and captivating content, seamlessly integrated into the airport environment. From captivating visuals to interactive experiences, the possibilities for creative storytelling are endless, offering brands an unparalleled opportunity to connect with their target audience on a deeper level.


Furthermore, the strategic positioning of these digital media installations ensures maximum exposure, effectively capturing the attention of passengers from both the east and west sides of the Duty Free area, thus maximizing the reach and impact of advertising campaigns.

TREND
당신이 놓친 글
BTS 진과 진라면, 인천공항 면세점서 만나다... 문화와 식품 결합한 인천공항 캠페인
BTS 진과 진라면, 인천공항 면세점서 만나다... 문화와 식품 결합한 인천공항 캠페인
by 
이현
2025.7.30
버버리, 글로벌 OOH 캠페인으로 브랜드 스토리텔링
버버리, 글로벌 OOH 캠페인으로 브랜드 스토리텔링
by 
이현
2025.7.29
애플, 미네소타 MSP 공항서 디지털 광고 캠페인 전개
애플, 미네소타 MSP 공항서 디지털 광고 캠페인 전개
by 
이현
2025.7.27
수상 레저 브랜드 씨두, 미국 도시 벽화 캠페인으로 지역 문화와 브랜드 결합 시도
수상 레저 브랜드 씨두, 미국 도시 벽화 캠페인으로 지역 문화와 브랜드 결합 시도
by 
이현
2025.7.26
당신이 놓친 글
BTS 진과 진라면, 인천공항 면세점서 만나다... 문화와 식품 결합한 인천공항 캠페인
by 
이현
2025.7.30
BTS 진과 진라면, 인천공항 면세점서 만나다... 문화와 식품 결합한 인천공항 캠페인
버버리, 글로벌 OOH 캠페인으로 브랜드 스토리텔링
by 
이현
2025.7.29
버버리, 글로벌 OOH 캠페인으로 브랜드 스토리텔링
애플, 미네소타 MSP 공항서 디지털 광고 캠페인 전개
by 
이현
2025.7.27
애플, 미네소타 MSP 공항서 디지털 광고 캠페인 전개
수상 레저 브랜드 씨두, 미국 도시 벽화 캠페인으로 지역 문화와 브랜드 결합 시도
by 
이현
2025.7.26
수상 레저 브랜드 씨두, 미국 도시 벽화 캠페인으로 지역 문화와 브랜드 결합 시도