• 로그인
  • 구독하기
세계옥외광고협회 한국 공식 사이트ㅣ글로벌 옥외광고 뉴스레터 옥뉴스

Incheon Airport hosts 1,000+ Leaders at the 2025 World Aviation Conference

이지오
이지오
- 2분 걸림

Incheon International Airport Corporation will host the 2025 World Aviation Conference from September 2 to 4 at the Grand Hyatt Incheon.

Now in its 8th year, the conference is one of the largest global gatherings in the aviation industry, bringing together over 1,000 leaders from business, academia, and research. This year’s theme is “The Future of Aviation: Advanced Technology and Sustainable Innovation.”

Keynote speakers include Justin Erbacci (Director General, Airports Council International) and Sheldon Hee (Regional VP Asia-Pacific, IATA), who will share insights on global challenges, strategic cooperation, and sustainable growth.

Sessions will cover future strategies for mega-hub airports, technological innovation in customer experience, aviation safety, and the role of robotics and automation. Industry leaders from Dubai, Schiphol, Atlanta, Frankfurt, and IATA will join as speakers.

An exhibition hall will feature leading global and domestic companies such as Rohde & Schwarz, Smiths Detection, Cirium, Joby Aviation, Hyundai Movex, SST Labs, and Bluestone, showcasing the latest in security, automation, and smart aviation solutions.

This will be a must-attend event for those shaping the future of global aviation.


PRESSINSIGHT
당신이 놓친 글
[유료회원] 세계 최대 규모 매장 내 디지털 사이니지 효과 분석, 6년에 걸쳐 237개 캠페인, 3천만 건의 쇼핑 여정을 분석하여 소비자 행동 변화 입증
[유료회원] 세계 최대 규모 매장 내 디지털 사이니지 효과 분석, 6년에 걸쳐 237개 캠페인, 3천만 건의 쇼핑 여정을 분석하여 소비자 행동 변화 입증
by 
이지오
2025.8.21
디지털 옥외광고, 허구 브랜드의 인지도를 높히다. – WPP 폴란드 ‘DubICE’ 실험
디지털 옥외광고, 허구 브랜드의 인지도를 높히다. – WPP 폴란드 ‘DubICE’ 실험
by 
이지오
2025.8.19
뉴욕 도심 장식한 티모시 샬라메 캐시앱 광고, ‘레전드’인가 ‘게으른’ 마케팅인가
뉴욕 도심 장식한 티모시 샬라메 캐시앱 광고, ‘레전드’인가 ‘게으른’ 마케팅인가
by 
이지오
2025.8.18
미국 프로그래매틱 옥외광고, 스크린 기반 매체가 빌보드 제치고 1위… 비디오 광고 영향력 확대
미국 프로그래매틱 옥외광고, 스크린 기반 매체가 빌보드 제치고 1위… 비디오 광고 영향력 확대
by 
이현
2025.8.17
당신이 놓친 글
[유료회원] 세계 최대 규모 매장 내 디지털 사이니지 효과 분석, 6년에 걸쳐 237개 캠페인, 3천만 건의 쇼핑 여정을 분석하여 소비자 행동 변화 입증
by 
이지오
2025.8.21
[유료회원] 세계 최대 규모 매장 내 디지털 사이니지 효과 분석, 6년에 걸쳐 237개 캠페인, 3천만 건의 쇼핑 여정을 분석하여 소비자 행동 변화 입증
디지털 옥외광고, 허구 브랜드의 인지도를 높히다. – WPP 폴란드 ‘DubICE’ 실험
by 
이지오
2025.8.19
디지털 옥외광고, 허구 브랜드의 인지도를 높히다. – WPP 폴란드 ‘DubICE’ 실험
뉴욕 도심 장식한 티모시 샬라메 캐시앱 광고, ‘레전드’인가 ‘게으른’ 마케팅인가
by 
이지오
2025.8.18
뉴욕 도심 장식한 티모시 샬라메 캐시앱 광고, ‘레전드’인가 ‘게으른’ 마케팅인가
미국 프로그래매틱 옥외광고, 스크린 기반 매체가 빌보드 제치고 1위… 비디오 광고 영향력 확대
by 
이현
2025.8.17
미국 프로그래매틱 옥외광고, 스크린 기반 매체가 빌보드 제치고 1위… 비디오 광고 영향력 확대